יום שישי, 2 בספטמבר 2011

רעיונות לבר מצווה: איך למצוא רעיונות לבר מצווה?

מיום ליום יותר ויותר הורים שמתקשים במציאת רעיונות לבר מצווה או בת מצווה שלהם פונים אלי. אני כל הזמן שומע "יש כל כך הרבה אפשרויות, אנחנו לא יודעים מה לבחור". בשוק הפקת אירועים יש כל כך הרבה סוגי אטרקציות, מופעים, גימיקים, כניסות ועוד ועוד.... שההורים פשוט שוכחים מהנושא העיקרי של הערב - חתן בר מצווה או כלת בת מצווה. לפני שאני ייתן את הטיפ שלי למציאת רעיונות לבר מצווה אני רוצה להדגיש נקודה מאוד חשובה, אתם כן צריכים איזשהו תוכן אמנותי לערב, כן צריכה להיות תכנית בידור לאורחים(בכל זאת הם באו להנות תתחשבו קצת) רק אל תשכחו שהכל צריך להיות בגבול הטעם הטוב. זה אירוע של הילד או ילדה שלכם תנו להם להיות הכוכבים יש כל כך הרבה דרכים שבהם ניתן לעשות זאת.


אז איך מוצאים רעיונות לבר מצווה או בת מצווה שלכם?
כמו שאמרתי מקודם תנו לילד או ילדה שלכם להיות במרכז העניינים! למה אני מתכוון? עוד רגע אחד... לכל אחד(במיוחד לילדים) יש תחביבים, תוכניות אהובות, סרטים ועוד ועוד(כל אחד והעדפות שלו). אז מה עושים עם זה? הופכים את הילד או ילדה שלכם להיות כוכבים ליום אחד.
  •          ילד אוהב לשיר? תנו לו להיות זמר ליום אחד!
  •          ילדה אוהבת לרקוד? תנו לה להיות רקדנית ליום אחד!
  •          הילדה שלכם אוהבת את התוכנית "אח הגדול" צלמו לה קליפ בנושא!

תקחו את התחביב כנושא העיקרי וזה יוסיף ערך רב לאירוע שלכם מכיוון שכשתבו בעוד 10 שנים עם הילד או ילדה שלכם ותצפו בהקלטה של האירוע יהיה לכם במה להיזכר... זה לא סתאם עוד מופע, זה מופע של הילד שלכם באירוע כשהיה בן 13 ואהב לשיר והיום הוא בן 23 אחרי צבא, לומד באוניברסיטה ומי יודע אולי הוא זמר מפורסם...

אם יש לכם טיפים שאתם יכולים לתת או שאלות בנושא בדיוק כאן מתחת למאמר יש לכם את התיבת תגובות. אני מאוד אשמח לקבל את התגובות שלכם! אם אתם חושבים שהמידע הזה יכול לעזור לעוד אנשים אז שתפו את המאמר בפייסבוק(יש לכם כפתור שיתוף מתחת לחצים).

תודה רבה על הקריאה, אני מאוד מקווה שנהנתם

בכבוד רב,
ארתור איפראימוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה