יום חמישי, 1 בספטמבר 2011

בר מצווה: הטעות הנפוצה בהפקה שחוזרת על עצמה

זה כל כך עצוב לראות את ההורים ביום ה – בר מצווה או בת מצווה משתגעים, לחוצים, רצים ממקום למקום אך ורק בגלל חוסר בדף נייר אחד פשוט שניתן להכין אותו תוך 15 דק' ולהנות מהאירוע שהפיקו לילד או ילדה שלהם. לדף נייר הזה קוראים "ליין אפ". לפני שאני ימשיך ויספר מה זה "ליין אפ" אני רוצה לגעת בבעיות שאתם תייצרו אם לא יהיה בידכם "ליין אפ":

  • הספקי שירות לא ידעו את הסדר של האירוע ובמהלך כל האירוע הם ייגשו אליכם וישאלו אותכם את השאלה הזו "מתי אנחנו עולים?" וכד', תאמינו לי שאתם לא צריכים את זה על הראש שלכם ביום האירוע. זאת לא שאלה אחת ולא שתיים ולפעמים אפילו לא עשר שאלות(בהתאם לכמות הספקים שנמצאים במסגרת ההפקה).
  •  אתם מייצרים חורים בלו"ז, לפעמים אותם ספקי השירות לדוגמא: להקת רקדנים נעלמים לכם בדיוק כשאתם רוצים שהם יעלו להופיע וזה לא אשמתם הם לא יכולים לשבת 4, 5 שעות ליד עמדת די ג'יי באיכון שיקראו להם.
יש עוד הרבה בעיות שתייצרו אם לא יהיה לכם "ליין אפ" מסודר ל – בר מצווה או בת מצווה שהפקתם.

מה זה "ליין אפ"?
במשפט אחד "ליין אפ" זה הלו"ז של האירוע בו מצויינים: שעות התחלה וקבלת פנים, פתיחת האירוע, ארוחות, ממש כל המרכיבים של הבר מצווה או בת מצווה עד הפרט האחרון.

מה אתם צריכים לדעת בכדאי לבנות את ה"ליין אפ"?
את המידע שתוכלו להתבסס עליו תקבלו מההנהלה של האולם\גן אירועים. שעת קבלת פנים(בהתאם לזה אתם שולחים הזמנות לאורחים), שעת פתיחת האירוע(טקס קבלת המשפחה וכניסת חתן בר מצווה או כלת בת מצווה), שעות של ארוחות. בהתאם לשעות שתקבלו תוכלו לשבץ את שאר התכנים שאתם משלבים ב – בר בת מצווה שלכם: זמרים, רקדנים, מופעים, זמן לריקודים ועוד...

טיפ חשוב
תקחו בחשבון שהפקת אירוע היא תמיד דינמית וקורא שהדברים משתנים מסיבה כזו או אחרת אם יהיה לכם "ליין אפ" מסודר כל הבעיות האלה הם קטנות בשבילכם ולפתור אותם לוקח בדיוק שניה אחת. עוד משהו חשוב זה לקחת תמיד בחשבון את העיכובים לפי הסטאטיסטיקה של האירוע תמיד יש סטייה של כ 15 דקות פלוס או מינוס בלו"ז האירוע.

דוגמא ל"ליין אפ"
19:30 – קבלת פנים(מוסיקת רקע)
20:15 – שילוב מייצגים קבלת פנים
21:00 – פתיחת דלתות(טקס קבלת המשפחה + כניסת חתן הבר מצווה)
21:15 – עושים שמח ברחבת הריקודים(די ג'יי מזמין את האורחים לרקוד)
21:45 – ועוד......

תעשו את זה עוד היום
בר מצווה או בת מצווה שאתם מפיקים מתקרבת? תדפיסו "ליין אפ" מסודר במחשב ותעשו כמות עותקים בהתאם לצורך(רב מלצרים או מנהל אירוע, די ג'יי, להקות). תשלחו את הליין אפ במייל לכל צוות ההפקה של בר בת מצווה שלכם על מנת שיוכלו להכיר אותו עוד לפני האירוע ובכדאי שיוכלו לתת לכם פידבק(אנשי מקצוע עם ניסיון רואים גם את הדברים הקטנים) כולם ידעו הכל, לא יהיו שאלות האירוע מתקתק אתם רגועים מה יש יותר טוב מזה?

יש לכם שאלות או המלצות בנושא בניית "ליין אפ" לבר מצווה או בת מצווה אז תגיבו בדיוק כאן מתחת למאמר הזה, אני מאוד אשמח לקבל את התגובות שלכם! אם אתם חושבים שהמאמר הזה יכול להועיל לעוד מישהו אז שתפו אותו לחברים שלכם בפייסבוק.

תודה רבה על הזמן שהקדשתם לי,
ארתור איפראימוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה